Seattle

Seattle

torsdag 12 januari 2017

Orginalbilder

Lite väl tidigt men dock monterade jag spolarburken. Den är ju lättmonterad och så känns det vips som man hunnit en bit i renoveringen. Nästan samma dag hittade jag översta bilden från 1959. Ganska snart märkte jag att klämman som håller locket är av en annan modell än den jag just monterat. Den ena är betydligt bredare än den andra. Bara att bita i det sura äpplet och leta fram ett annat fäste ur hyllorna och slipa samt måla. En löjlig skitsak kanske, vet inte ens hur det sett ut i min bil original riktigt men tror jag är nära. Bild 3 visar min avvikande hållare och bild 2 den nyditsatta som stämmer överens med den första . Skulle inte förvåna mig om alt 3 är rätt i alla fall till slut. Nörderi kallas detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar