Seattle

Seattle

lördag 7 januari 2017

Målbil(d)

Inte min bil men vacker är den och bilden hittade jag på siten "Garaget"  ska jag väl säga för ordningens skull. Kom på att alla bloggläsare kanske inte är inne på hur en grå 93:a ser ut. Lägger därför ut 2 målbilder på denna underbara bil, når jag nånstans åt detta håll kommer jag vara mycket nöjd. Om 93:an är kul, kanske småstilgt italiensk framifrån är den helt förförisk bakifrån, många med mig är svaga för den bakdelen. Som jag skrev tidigare funderar jag mycket på däck, dvs om de ska ha vit sida eller ej, vi får se. Annars ska det se ut så här, ja min bil har dörrhandtagen i dörrens bakkant förstås .

1 kommentar:

  1. Ja 93orna är linjesköna, håller med!

    Jag får glädjas åt mina 2 st Saab 99 1969 som jag tycker är finaste årsmodellen av 99

    Lycka till med renoveringen

    SvaraRadera