Seattle

Seattle

söndag 1 januari 2017

Breda göre sig icke besvär

Jag älskar smala däck på gamla Saabar. Bilden som jag snott från Fb ( helt underbar) får symbolisera. 5.00x15" diagonaldäck får det bli. Finns några snygga och dyra, vet bara inte om jag ska ha vit sida eller inte. Så många bilder jag tittat på för inspiration utan att kunna bestämma mig. De flesta reklambilder från tiden visar ju bilder med vit sida medan många bilder från real life visar helsvarta puckar. Jag tror jag ska ha de mörkröda fälgarna och tycker de smälter ihop med helsvarta däck på ett lite trist sätt. Vita sidan ramar in fälgfärgen på nåt bättre sätt. Har man ljusa fälgar, silverfärgade exempelvis, tycker jag helsvart är helrätt. Egentligen borde jag ha 2-3 uppsättningar och välja efter dagsform . Många tankar kommer ödas på detta de kommande månaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar