Seattle

Seattle

lördag 1 december 2018

Går i låstankar

Med dörrar justerade kändes det lägligt att fortsätta med låsen. Delen på dörren skruvades dit med två skruvar så länge, mest för att testa mot blecket på karossen. Låsen och skruvarna på högra dörren visar tydliga tecken av lack, bilens egen kulör. Jag tror att låsen inte var lackade från fabrik men jag har sett både och på gamla bilder. Måhända har dörren blivit omlackad nån gång.
Blecket på karossen fick jag inte alls att passa först men helt plötsligt sa det bara klick. Toppen, men....jag har inte satt tätningslisten i dörrhålet på plats än, då den sitter där lär väl alla inställningar måsta ändras.
Jag ska ju byta tyget på den tätningslisten, nåt jag dragit mig för länge men snart ska den på plats så mina ursäkter är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar