Seattle

Seattle

söndag 30 december 2018

Det är bra att det olika forum där man kan ställa frågor om man kör fast i renoverandet. Det händer mig ofta. För några år sen ställdes frågorna på ett forum som Saabklubben hade. Nu ställer jag dom ofta i en renoveringsgrupp på Facebook.
Som i förrgår, försökte montera nr 50 på bilden men kom på att jag saknade nån slags låsning, det såg ut att vara nr 51 men bilden är lite otydlig. Sökte igenom mina grejor men visste inte riktigt vad jag leta efter. Ställde fråga i gruppen och nån minut senare svarade Morten fra Norge med bild och allt. Nu blev det enklare att leta och efter ett bra tag hittade jag clipsen.
Mest frågor ställar jag dock direkt till en Saabprofil i Vallentuna. Han svarar snabbt och har ofta rätt. Att han bara orkar....Nåt jag är tacksam för

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar