Seattle

Seattle

söndag 16 december 2018

2 år

Nu i helgen ”firar” bloggen två år. Det var lördagen den 17:e december 2016 den sjösattes. Bilen hade jag köpt nån månad tidigare men jag hade en liknande blogg om en Volvo 1800 som jag ville avsluta innan en ny blogg tog vid.
Ska man titta på siffror har mina 326 inlägg laddats ner sammanlagt 50018 gånger. Inte illa för en blogg om en renovering i promenadtakt.
Fördelen med bloggande är att ha blåslampan i baken, om det nu är en fördel, och alla kontakter man får under tiden. Här är det läge att tacka alla som hjälpt till och svara på mina dumma och svåra frågor om saker rörande renoveringen samt, inte minst, alla ni som läst, Tack alla.
Dagen till ära monterades rätt ratt, har länge haft en renoveringsratt monterad. Originalratt som ni säkert ser där flygplansformen går igen högst påtagligt. Hoppas nu bilen får rulla ur sin hangar och lyfta snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar