Seattle

Seattle

tisdag 1 januari 2019

Helljus

Idag med rörlig bild. Kåre kom och hjälpte till med mina elproblem. Hälften hade jag kanske löst men 4 ögon ser mer än 2, eller, Kåres ögon såg det inte jag sett, det var problem med jordning i blinkers vänster fram. Bromsljuset som slutat funka berodde på att jag lyckats dra isär en koppling under instrumentbrädan så det var lätt ordnat. Nu funkar det i vilket fall, supertack till alla som hjälpt till, nu lyser alla bilens lampor som dom ska. Som vanligt då Kåre är med åtgärdades några otidsenliga skruvar, nu satt dom på blinkersglasen fram. Ska egentligen vara 4 mm försänkt stjärnskruv med kullrig skalle, vi hittade bara dito spårskruv, men snygg var den till skillnad mot de jag hittat, nytillverkade stjärnskruvar kan vara väldigt fula. Gott nytt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar