Seattle

Seattle

tisdag 30 oktober 2018

Säten i omvandling

Två mörka bilder idag, i mörkret ses stolar.
Den övre bilden har jag kanske visat förr, det är framstolarna och bilden är från den facebookannons där dom hittades. Jag betalade 3000kr för vad som i mångas ögon är skräp. Jag har själv många gamla saabstolar som ligger och skräpar med några med denna klädsel har jag icke, eller hade inte fram till jag köpte dessa. Denna stolscombo finns bara i 2-3 år så helt enkelt var det inte att leta upp ett par men här tog jag chansen.
Väl hemma så tvättade jag dom i badkaret och galonet var faktiskt helt även om en del rynkor och veck fanns här och var.
Nu är dom omlackade och har ny stoppning och nytt tyg men galonen är densamma och rynkor och veck finns kvar.
Nästa mörka bild visar stolar och säten i bilen i går. Jag får nog rigga lampor och ta en bättre bild men så ser det ut nu.

1 kommentar: