Seattle

Seattle

söndag 28 oktober 2018

En bil tar plats

Sent på lördag hakade jag på skärmarna. Det är härligt att se bilen se mer färdig ut men samtidigt tar den mer plats, känns det som i alla fall, och man kan inte röja runt lika obehindrat.
Mitt garage är byggt 1939 och inte jättestort, att renovera en bil här inne har absolut sina begränsningar. Skärmar, huv, dörrar och inredning har fått vila i andra utrymmen i väntan på montering men nu är allt på plats i garaget, en dörr står kvar i källaren.
Jag har i alla fall såna där skydd man kan hänga på skärmarna under mek, dags att hänga på dom nu då kanske, innan jag fixar första repan på det nylackade.

1 kommentar:

  1. Min fru fick frågan om hon inte hade några saab delar inne.Jag fick hem 95an ny lackad. Var ställer vi huven?Vi tittade oss omkring i garagena ingen bra plats.Nu står huven inne i huset vi hade ett tag 2st huvar inne o lite smått o gått.Sätena står inne omklädda med nytt tyg klart för montering.Dom står bättre inne det blir inga repor det är endast en kort tid innan det kommer en ny omgång.Vi har haft delar till en saab 93b en 96a som vi har renoverat.Vi har vävt nytt tyg till 93b+ innertak all inredning är lämnad till atelge Rosenberg.Sten-Erik Stenberg.

    SvaraRadera