Seattle

Seattle

torsdag 13 april 2017

Fel av mig ger merjobb

Min bil saknade baklucka, eller den som hörde till bilen var borta sen länge. Jag har en från en beige 59:a, en bil som fått släppa till bakskärmar och en framskärm. Den luckan hade nån buckla så jag lämnade med en felfri lucka från en 58:a till lacken, jag påtalade noga att hål för det fräcka emblemet måste borras. Luckan slipades och fick grund men då hålen skulle borras fick jag ett sms, nåt stämde inte. Den lucka jag lämnat hade dubbel plåt där hålen skulle borras, så några piggar på emblemet skulle inte bottna så att säga. Hur kunde jag vara så korkad, en lucka från 59/60 har plåten bortskuren just vid emblemet. I går morse stod jag och Brandon lutade över luckorna och jämförde med resultat att den lite buckliga luckan från 59 ska användas trots allt. Nu på morgonen kom bilder, luckan har fått nytt liv efter handpåläggning och epoxilack. Så bra så bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar