Seattle

Seattle

söndag 3 februari 2019

Uppehåll

En stygg förkylning sätter stopp för mekandet på alla nivåer.
Vädret, -16 och snö inbjuder inte heller tycker jag. Är nog inte riktig norrlänning ändå. Är född på söder i Stockholm så det kan förklara en del.
Dagens dåliga nyhet drabbar bloggen. Google + ska stänga ner. Där har jag laddat upp alla mina bilder så om nån månad kommer många bilder vara borta från äldre inlägg. Några har jag sparade i telefon och kan återställa men långt ifrån alla.
Så idag laddar jag upp en bild direkt från telefon, nåt jag alltså borde gjort från början.
Bilden är hämtad från nätet nånstans och jag vet inget om den tyvärr. Synd, för fotografen ska ha all heder. Det ser ju ut som Sverige. Bilen, en grå 93b, är ju bara bäst, underbart skick. Älskar de helsvarta diagonaldäcken, att den saknar navkapsel bak är pricken över i.
Jag får ha detta som mål, att slita ner bilen till detta skick och då mina vita däcksidor är för skitiga och fula målar jag dom svart och/eller vänder det vita inåt. Om det är nåt jag ångrar i renoveringen är det just de vita sidorna. Surt då däcken är dyra som attan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar