Seattle

Seattle

torsdag 24 januari 2019

Plast - framtidens material?

Så ja, 6 meter plastlist anlände från Örebro. Nu blir det alltså nya försök med dörrlisten. Denna list skall alltså klämma fast gummilisten i stället för den tygklädda, vilken jag alltså inte är nöjd med.
Färgen diggas starkt, grå list kommer passa i grå bil.
Sen har den lite tygaktig struktur, nåt jag egentligen inte gillar. Nåt som ska se ut som nåt annat gör ofta inte det.
Men denna typ av list sitter i massor av bilar och jag har inga ” hard feelings” gentemot plastlisten. Nya tyglister verkar svåra att fixa, då kan en kompromiss vara på plats. Ingen kan ju säga att jag inte sökt lösningar. Om detta är den bästa lösningen vet jag inte, vi får se sen jag provmonterat. Försök nr 3 med dörrlist på G alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar