Seattle

Seattle

söndag 4 november 2018

Kärt problem

Tog ner solskydden från hyllan idag för rengjörning och fix. Men det jag trodde var smuts visade sig vara en missfärgning pga solen. Trots hård thinnertorkning gick det inte bort.
Letade ett tag och fann att jag hade ett till passagerarsidan som är helt OK. Till förarsidan är det värre. Har ett fint men det har några rallyhjältar från förr signerat. Inte för stt jag har nåt emot det men solskyddet passar nog bäst på väggen.
Historien är lite kul. Jag fick Carlssons och bröderna Skoghs autografer på solskyddet i samband med Midnattssolsrallyt och var nöjd så. Men så kom Björn Walldegård fram och frågande om han skulle signera. På mitt Saabsolskydd...svårt men man säger inte nej till Sveriges bästa förare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar