Seattle

Seattle

lördag 10 november 2018

Inte perfekt

En fabriksbild som visar insidan av min absoluta favoritSaab, en röd 93f. Vackert att se på men jag lägger upp den av en annan anledning.
Jag har varit lite missnöjd med min nysydda inredning, eller bytet av tyget på min gamla inredning för att vara korrekt. Det finns irriterande små rynkor här och där. Jag har skyllt på att galonen är gammal och försökt lura mig själv att vara nöjd så.
Men så började jag kolla fabriksbilder och det är faktiskt inte perfekt där heller. På bilden ser man det främst på stolarnas sidor som skrynklar sig. Det är just på framstolar som detta syns överlag. Inte så konstigt kanske då stolen är en rörram med ganska lite stoppning.
Nu kommer jag inte ligga sömnlös över detta i alla fall. Vi tackar bilden för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar