Seattle

Seattle

söndag 18 november 2018

Allt hemma

Så var all klädsel hemma och de större momenten i renoveringen är nästan klara. Visst kommer det bli nåt backjobb nånstans men nu återstår mest småjobb i massor.
Dörrsidorna blev väl så bra jag kunnat förvänta mig men perfektionen finns inte. Galonen ser jävlig ut rent ut sagt. Trots att jag tvättat och tvättat syns det att den är 60 år gammal. Den nya kederlisten ”vinglar” lite på ena dörrsidan, det kan jag kanske jobba med själv lite och förbättra. Sen glömde jag att säga att fickan på dörren ska vara fastsydd med vit tråd så den syns riktigt. Nu sitter den med röd tråd. Mitt eget fel och lite för jobbigt att göra om.
Det är svårt att få renoveringen precis dit man vill, saker man grämer sig över nu men förhoppningsvis lär sig leva med.
Hängde i alla fall på klädseln på dörren för en stund och skruvade dit armstödet. Sen togs det bort
och kommer väl åter då dörrar är på plats med rutor, lås och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar