Seattle

Seattle

söndag 26 november 2017

Dekal på plats

Har man följt bloggen har man till viss del följt jobbet och tankarna med dekalen i bakrutan. Lämningar efter en 50 mm stor dekal fanns men jag  visste inte vad det varit för dekal.  Vid ett besök hos prästen i Ragunda såg jag en bärgningsservicedekal i original på hans 92:a, den var från Falk och absolut inte rund. Men det stakade ut vägen och efter lite sökande fann jag att Räddningskåren haft runda dekaler. Hittade bilder på 3 olika, eller väldigt lika med små skillnader, och till slut bestämde jag mig gällande utseende. Min dekalman kontaktades och nån vecka senare, i fredags, var 4 dekaler klara. Kåre är lite av dekalmästare så han hjälpte till med montering och fick en dekal som tack. Tack för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar