Seattle

Seattle

torsdag 9 mars 2017

Nyupptäckt baksida

Stolarna jag köpte söderifrån dök upp. Som väntat var tyget inget att ha men galonet var helt och användbart. Som en liten extra krydda var ryggen i röd galon och inte grå som väntat. Stolarna kommer från en 59:a eller 60:a och har suttit i grå eller grön bil. Jag tror grön bil har grön metallstomme så i så fall har dom suttit i grå bil. Men jag är absolut osäker härvidlag. Hur som, röd rygg har jag aldrig sett i nån bil, om nån av er som läser detta har koll får ni gärna höra av er och stilla min nyfikenhet om stolarnas ursprung . I vilket fall kommer jag använda dom, och nej, jag ska inte tjata om det svårfunna tyget igen. Däremot måste stolarna lackas och skumgummit uppdateras på nåt sätt och sen måste jag hitta en förstående sadelmakare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar