Seattle

Seattle

fredag 17 mars 2017

Mot Trollhättan

Nån timme kvar till tåget går för helgens äventyr, årsmöte med följande marknad i Trollhättan. Det ligger lite avsides, 70 mil bort närmaste väg, men på nattåget får man ju sova och i morgon bitti vaknar jag förhoppningsvis i Göteborg. Därifrån är det, med norrlandsmått mätt, bara en liten sväng så är man framme. Jag får skjuts med ordförande Karl så då bör jag vara i tid. Förhoppningsvis blir det Saabnörderi på hög nivå och fynd på marknaden, bäst att ladda med sömn för att orka med och penningar i plånboken för fynd. Hoppas på NOS nummerplåtsbelysning som förhoppningsvis följer med en säljare ner från Stockholm, inte bara det, tar med en IKEAkasse som jag hoppas fylla innan jag åker tillbaka i morgon kväll. Väl mött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar