Seattle

Seattle

måndag 16 april 2018

Då man inte söker finns dom


Så dök den upp på Blocket, en perfekt bil, i bruksskick å allt. Synd det är två år för sent bara. Som jag sökte efter efter en juste originalbil utan resultat. Antalet 93f som varit till salu de senaste åren är få överlag, ett par tre bilar och nåt vrak, så jag hade kanske för lite is i magen, vad vet jag.
Nåja, nu har jag kommit en bra bit in i renoveringen av min bil och än så länge artar det sig väl och originalbilar kräver ofta lite jobb även dom.
Fick just klart att motorn inte blir klar närmaste månaden, motorbyggaren ska till Amerika en sväng, ingen fara, jag har att göra ändå

1 kommentar:

  1. försöker intala mig att behärskning är bra när garaget ändå är mer eller mindre fullt. Men saknar ju en 93a...

    SvaraRadera