Seattle

Seattle

lördag 10 februari 2018

Mycket motor

Det är mest motorpill just nu. Alla kylslangarna kom på plats med lite möda. Av nån anledning var en slang för kort så lite irriterad fick jag köpa en ersättningsslang på bildelsvaruhuset. Nu ser det snyggt ut, hoppas det håller tätt.
Tempmätaren, eller hålet där den ska sitta fortsätter jäklas. Det är för stort så jag behöver en adapter jag inte har, får modifiera en jag köpte som i alla fall har rätt gänga utvändigt. Så lite som det brukar alltså, det som kan ta sekunder, att skruva i tempmätaren,  kommer nu ta timmar.

2 kommentarer:

  1. Hej kompis! Jag sitter i USA och jobbar och eftersom det är lite tråkigt så finsurfar jag lite på din SAAB Blogg! Det blir mycket fint!

    SvaraRadera
  2. Tack du. Känns bra men saker tar tid. Men det är väl det som r meningen

    SvaraRadera