Seattle

Seattle

måndag 26 februari 2018

Förtroende är bra

men, kontroll är bättre. Jag trodde det var ett enkelt söndagsjobb att montera skärmar och kederlister .  Men inte. De kederlister jag köpt saknar hål så dom gör man själv. Jag har några gamla dåliga lister som jag tänkte kunde fungera som mall. Men vid en snabb jämförelse med både skärm och kaross visar det sig att dom passar dåligt, synd, där sprack min plan om ett enkelt fix. Plan B är att använda själva skärmen som mall men eftersom skärmarna och skärmkanterna var rostlagade då jag köpte bilen blir det till att trippelkolla så allt stämmer. Den ena skärmen saknar ett skruvhål som jag måste måtta in och borra upp. Jag provmonterade alla skärmar innan lack iofs men det saknade skruvhålet har jag redan glömt. Kontroll igen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar