Seattle

Seattle

lördag 24 augusti 2024

Silverfälg

En bild jag tagit många gånger på många olika bilar. Men samma vinkel och samma garage i bakgrunden. Den här gången står barnens studsmatta i vägen så jag försöker gömma den bakom trädet. Men bilen ser bra ut och jag gillar de silverfärgade fälgarna med smala däck. Som vanligt kan jag inte bestämma mig för om dessa hjul är snyggare än de med vit sida. Som vanligt måste jag ha flera uppsättningar för att kunna byta till det jag gillar bäst för stunden.


A picture I took many times on many different cars. But the same angle and the same garage in the background. This time the children's trampoline is in the way so I try to hide it behind the tree. But the car looks good and I like the silver rims with slim tires. As usual, I can't decide if these wheels are better looking than the white sided ones. As usual, I have to have several sets to be able to switch to what I like best at the moment. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar