Seattle

Seattle

fredag 9 oktober 2020

Driftstopp i drömfabriken

Två dekaler i original kom med posten. Är det allt som åstadkommits de sista veckorna då bloggen legat nere? Både ja och nej är svaret. I garaget har det varit stiltje men på Saabfronten har det varit mer aktivitet än någonsin.

Så länge man har krok i vattnet kan man få fisk heter det och jag har en del krokar ute. Ibland får man napp fast man inte tror det och då blir det konsekvenser. Det är precis vad som hänt nu, jag fick en fin fisk på kroken. 

Jag trodde knappast jag skulle hitta någon bil som toppar GT:n. En tidig 95:a, en 92 av första modellen eller en Porsche 356 vore väl nåt. Men att endera skulle dyka upp kändes långsökt. Men nu har det hänt. Så efter väldigt mycket vånda beslutade jag mig för att GT:n skulle få vandra vidare, en god vän tar över den och jag tar mig an ett nytt spännande uppdrag. Jag förstår om ni tycker jag är tokig men då gamla drömmar kan uppfyllas ställs mycket på enda.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar