Seattle

Seattle

tisdag 13 oktober 2020

Då tar vi farväl

Då börjar förberedelserna inför helgen då den nye hyresgästen ska hämtas i Värmland. Däck, domkraft och verktyg behövs. Gt:n bor kvar än liten stund till men då det inte är min bil längre har fixet upphört, lite synd är det allt. Det är med respekt jag tagit mig an och hållt på med denna fina bil. Jag kommer nog aldrig få chansen att äga en en GT igen så visst är det lite vemod med i bilden. Till skillnad mot många andra bilar har den aldrig kännts jobbig utan det har varit med glädje man tagit sig an varje moment. En stor tacksamhet ska också riktas till alla som hjälpt till, Kåre, Fredrik och Lennart ligger i en klass för sig men även många andra förtjänar ett stort TACK. 

Nu börjar ett nytt äventyr med en bil som är en annan karaktär men nog så udda, en väldigt gammal Saab 92.

Så bloggen kommer ändra skepnad och utseende men jag hoppas att några av er hänger med.


1 kommentar:

  1. Vad kul, grattis! Blir nog lika intressant att följa den nya resan.

    SvaraRadera