Seattle

Seattle

fredag 18 september 2020

Bra bil till salu

Snor en bild från Blocket rakt av, fotografen må ursäkta men jag tänker bara tala gott om bilen.
Bilen låg ute till salu igår och med det regnummret hajar man till. Jag ägde bilen för 10-15 år sen. Brukskörde den en vinter faktiskt och den funkade utmärkt. Sen vandrade bilen fram och tillbaka mellan mig och kompis Daniel under nåt år innan den såldes vidare.
Det var en bra bil, ligger absolut på 10 i topp över gamla Saabar jag kört och haft. Visst fanns vissa skönhetsfel men bilen var solid, oskruvad liksom. Önskar nye ägaren allt gott.

1 kommentar:

  1. Hej, det är jag som köpte den, väntar på att fixa transport innan den kommer hem till mig. Skulle vara intressant att veta mer om bilen när den var i din ägo.

    SvaraRadera