Seattle

Seattle

onsdag 11 mars 2020

Lågeffektivt

 Sjuka barn, sjuk själv och 4 hantverkare i huset att hålla reda på inverkar negativt på mektiden. Uppdaterar med lite gammal skåpmat.
Jag våndades länge innan jag satt dekalerna på framskärmarna. Dekaler på karossen har helt enkelt inte varit min grej, eller har jag inte haft rätt bil. På en Hotrod hade jag inte tvekat.
Hur jag än känner och tänker så blir aldrig den här bilen en Hotrod. Nån tävlingsbil är det inte heller. Det är en sliten GT.
Dekalerna stal uppmärksamhet från det Saabiga liksom, jag vill att GT-detaljerna ska sticka ut om nåt.
Så efter ett par månaders prövotid slets dekalerna bort förra veckan. Shelldekalen på bakskärmen gick samma öde till mötes.
Men man måste prova för att veta. Dekaler på rutor funkar bättre så den som sitter bakom förardörren får sitta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar