Seattle

Seattle

måndag 27 maj 2019

Återvändsgränd

Ingen stoppskylt men bilden får ändå symbolisera mitt besök på verkstan idag, där hjulinställningen skulle göras. Jag behövde inte mer än att dyka upp med bilen så sa dom att det inte skulle funka. Mätapparaten fästes tydligen på fälgen bak och fick inte plats under skärmen. Ok, visst. Men det hade dom kanske kunnat kläckt ur sig under de tre besök jag gjort där tidigare under 2 månaders tid. Jag har inte haft bilen med men visat bilder på den och dom har inte haft några som helst betänkligheter. Jag blev inte så glad precis, dom bad inte ens om ursäkt. Till heder för dom så ringde dom en annan verkstad som tydligen skulle kunna fixa det hela. Jag har tid där nästa måndag. Hyser inga förhoppningar men visst ska dom få försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar