Seattle

Seattle

måndag 27 augusti 2018

Inredningsjobb

Så var det äntligen dags att leta fram alla klädseldelar, sadelmakaren dök upp idag, efterlängtad verkligen.
Planen är att återbruka galonen och använda nytt tyg från klubben.
Vet inte hur många samtal jag ringt och hur mycket pengar som ödats på gråröda klädseldelar de sista åren men nu finns det på plats, i överflöd nästan. Dörrsidorna till 93 b som jag bytte till mig har jag tyvärr ingen användning för, tänkte nog lite kort för 93b och 93f har inte likadana dörrar och således är dörrsidorna olika varandra, helt olika faktiskt. Nåja, må vara, nu siktar vi in oss på att få till en snygg inredning av det som finns att tillgå. Ett första steg blir att fixa masonitskivor till dörrklädsel, de jag har är bra ruliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar