Seattle

Seattle

söndag 20 februari 2022

Solkigt

Parallellt med lackering tillbringas tid hos tapetseraren, mycket att vända och vrida på. Jag förstår fuller väl att samtidigt som en ursprunglig del på bilen byts ut så suddas en del av historien ut. Klädseltyget är källa till oro. Bakre sidan på bild är ett exempel, bättre än så här blir den inte efter tvätt, solkig och lite för otrevlig kan man tycka. Klädsen på dörren blir i ny galon och förslag  ligger att fixa ett par sidor med samma galon. Så kan det bli och i så fall läggs dessa på hyllan på om man vill byta tillbaka. Fram -och baksäte ger än mer grubbleri. Dom är smutsiga men bättre än sidorna. Här finns alternativet att montera den överdagsklädsel jag visat tidigare. Egentligen gillar jag inte överdrag men  jag har småbarn och jag är själv en hejare på att spilla kaffe då jag kör.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar