Seattle

Seattle

fredag 14 augusti 2020

Kärt återseende

- Hej älskling, var min första tanke då jag idag öppnade garaget efter tre veckors bortavaro. Jag  lägger inte så mycket i det förutom att jag nog tycker om min bil, mer än många andra bilar jag haft.
Annars har det hänt att ett tags frånvaro från bilar fått mig att börja tänka på nya projekt. Det har jag kanske gjort lite grann under semestern men inte på att byta bil, i så fall som komplement.
Men jag har tänkt på vilken ordning jag ska arbeta i fortsättningsvis de närmaste månaderna. Några elkablar ska kopplas ihop men sen måste det bli tid för bromsar. Hur det än är så blir det mindre plats för bromsrör ju mer jag fixar inne i bilen eller i motorrummet. Det jobbiga är att jag måste ur med den provisoriskt insatta inredningen. Det går fort men det ser mer färdigt och ombonat ut då den sitter där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar