Seattle

Seattle

fredag 21 januari 2022

Tanken

Återbrukad bild igen men den är stöd då tanken förklaras. Som syns är galonet i ganska gott skick men som jag skrev tidigare ät tyget fullt med limrester som inte går bort. Dessutom saknas kartfickorna helt vilka troligtvis var gjorda i samma randiga tyg. Hade jag hittat ett baksäte eller motsvarande med tyg hade jag använt galonen och återskapat dörrsidorna. Men jag har inte hittat något alls så då behövs en plan b. Nu kommer jag fixa ett par sidor i ny galon, utan tyg och med fickan i samma material. Det är det bästa jag kommer på just nu. Om det någon gång dyker upp tyg får jag väl plocka ner de ursprungliga sidorna från hyllan och göra om på nytt. Men nu blir det helgrått alltså, det blir nog vackert det också.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar