Seattle

Seattle

söndag 4 april 2021

Vårkänslor

En lånad bild från nätet och hagel smattrande på fönstren triggar igång vårkänslor. Jag bor i Jämtland och här finns ingen nornal vår, det är vårvinter till nån gång i maj och sen blir det sommar. Hur som är det under den här tiden på året som längtan  efter att åka gammal bil är som störst. Dumt nog har jag ställt till det att inte ha någon bil att njuta av på vägarna då solen tittar fram.  Får man hoppas på nästa år? Jag hoppas det och vidare hoppas jag att inte stå veteranbilslös nån fler vårdag efter det. Veckan som gått löstes några rostlagningsfrågor, en väg hur golvet ska fixas har nästan stakats ut. Nästa vecka hoppas jag lösa färgfrågorna för gott, alltså cellulosalackens vara eller icke.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar