Seattle

Seattle

måndag 22 maj 2017

En grej/dag

När bilen blir klar är svårt att säga, jag har ingen brådska men nästa sommar vill jag köra, om inte förr. Just nu har jag som princip att skruva på en pryl dagligen, minst. Idag blev det laddningsregulatorns tur. Som vanligt togs de gamla skruvarna med upp på järnaffären för att stå som modell för nya. Med nylackad bil och nya pinaler känns det fel att klämma dit fula skruvar så antingen ska det vara nya eller upputsade original. Nu är bilden suddig men skruvarna blev perfekt. Nästa tur till järnhandeln kommer bla bjuda på jakt av skruvarna som håller bensinpump , har mycket ny skruv hemma men ingen som passar. Kunde iofs tagit med pumpen vid dagens besök men dels tänkte jag inte så långt och dels måste jag ha nåt att göra i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar